pátek 3. října 2008

OCENĚNÍ-AWARDS

Ahoj,
dostala jsem včera ocenění touto cenou od Joni Gray ,mám docela radost,že ke mně někdo chodí a nechává se mnou inspirovat.-)
Koukněte k ní,opravdu je na co koukat:-)
A já jí tímto moooc děkuju:-)

Pravidla pro použití tohoto loga:
1.Nahraj obrázek loga na svůj web
2.Označ link,ze kterého Ti byla cena udělena
3.Nominuj dalších 7 blogů,které Tě zaujali a uveď proč
4.Uveď jejich linky
5.Zanech na jejich stránkách vzkaz a odkaz pro pravidla.-)

Hi,
Yesterday I was honoured to receive this award from Joni Gray ,Click her name to visit here wonderful blog.And I really thank:-)

The rules of the award are:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours
5. Leave a message on the blogs of those nominated.

I nominate the following excellent digital scrapbooking blogs in random order:

1.SCHAARKA-inspiration and beautiful kits
2.MILU -photos
3.JARKA -amazing scraps
4. SIMKA -freebies
5. TIMKOVA -freebies
6.KIKINE -freebies
7. KOSPETA - freebies
Go see for yourself, these blogs are great




4 komentářů:

milu řekl(a)...

díky, těší mě to :-)

Jarka řekl(a)...

Ahoj,

díky moc za nominaci :) Už se mi vrací po několikáté :):) A jsem moc ráda, že se ti líbí moje scrapy!

Schaarka řekl(a)...

Děkuji moc za nominaci! Moc si toho vážím.

Kospeta řekl(a)...

Ahoj!Díky za nominaci!Jsem za ní ráda!I já ráda chodím k tobě na blog!