pátek 20. února 2009

THE WORLD OF SPRING SCRAP-JARNÍ SCRAPOVÁNÍ

Od té doby,co jsem v CT,tak více sleduju placené kity...je to asi taky diskuzí na BC,holky tam hážou neskutečné krásy,taky jsou v super hvězdných týmech....
..a taky už,jak psaly,začínají mít scrapovací krizi....teď se nahrnuly jarní kity...a připadá mi,že si jsou hodně podobné....hodně kity na extrakce,podobný styl-ale je to jenom můj pocit,jenom takový povzdech...to se pak ločkuje dost těžko,když jsou si kity podobné...je toho opravdu moc,člověk ani neví,jaký si má vybrat....

Takže upozorňuju,že tenhle výčet určitě není úplný a není to o porovnání kitů vzájemně,ale o tom,co se mi líbí.-)

Já teď mám freebie pauzu,jak ločkuju,tak nějak nestíhám...a to mám nový tablet!
Ale v hlavě mám nápad,co se týče barevnosti:-))))

Ukážu Vám kity,které jsou o jaru,budou jak od cizích,tak od našich holek-vlastně i Slovenek:-)))

Budu to průběžně doplňovat,třeba se vám nějaký zalíbí...



Takže přehlídka začíná:
Holly design má teď novinku-Spring sonnet ,kit je v takových opravdu netypických jarních barvách...ale je příjemný,ločka z něj jsou super

JOFIA DESIGN -už trochu "starší"asi měsíc? kit The smell of summer ,je opravdu na extrakce a vypadá fakt mile.-)

NEW LIFE DREAMS -Spring Flings & Easter Things-také vyvedený kit,už velikonoční:-)
KASIA DESIGN -The spring is coming- podobný stylu Jofia design,taky na extrakce....ale nějaký rámeček se tam taky najde...
Dostala jsem do Guest teamu na březen ke Krakatuka design ,tímto moc děkuju,že mě vybrala.-)

Prodává na Sunflowerscrap.
Jako novinku mají jarní collab,už se těším,až z něj něco vyrobím.....
Kdo utratí v shopu víc jak 10 dolarů,dostane tento collab zdarma k objednávce....takže nakoukněte do shopu,třeba něco vyberete.-)

tady je náhled kitu:


A tady představím české a slovenské designérky,které jsem postřehla,nebo spíš,to,co se mi opravdu líbí,protože holky Slovendy jsou opravdu neskutečně šikovné.-)
PST DESIGN -eggzone

Dostala jsem kit jako RAK a můžu o něm objektivně říct,že je docela nabušený,spoustu elementů,skořápky,ptáčata,tráva,skvělé papíry,i rámečky se tam najdou,takže určitě není jenom na extrakci...tady je moje LO z něj a Síťo díky.-)...a obsahuje i velikonoční wordarty,v angličtině a bonus v češtině.-)


Erika-E.T.DESIGN -Spring air -moc hezký kit,opět v netradičních barvách pro jaro a luxusní ločka jsou z něj vidět....

PALVINKA DESIGN- Flower shop
moc hezký kit,taky na extrakce....

BOHEMIAN ART - SPRINGTIME

a Erika teď v týdnu představila úžasný kit AMAZING WORLD ,ten je tak krásně barevný,opravdu ho doporučuju:-)

no WERINKU a její Dreaming about spring už jsem tady zmínila,její pojetí jara můžete shlédnout na mých ločkách tady


Další česká designérka-VIKI-má super jarní kit inspirovaný Hobitínem,kopečkové domečky:-)WELCOME SPRING -kdo má rád extrakce,určitě si příjde na své:-)




a ještě jsem zapomněla na Dyp design a kit CHLOEE
není to typicky jarní kit,ale kdo nechce ostré barvy,tady najde opravdu nádhernou jemnou paletu a ločka z něj jsou opravdu úžasná,brousím si na něj zuby už dlouho:-)

a Natali design má také svůj jarní kit-Spring breeze a k tomu i overlays,koukněte sem





Tímto výčtem jsem se snažila ukázat různá provedení kitů,tak,jak to každý umí,myslím,že holky Slovenky jsou opravdu hodně šikovné,od ločkování k designu super směr.-)
M.

1 komentářů:

Beth řekl(a)...

Wow!!! Those are some really gorgeous kits!!! (It feels like spring already now! LOL!) Hope you have a great weekend!