pátek 11. září 2009

Fall meditation freebie

Tak jsem začala už dávno dělat na podzimním kitu,podzim je nádherné roční období,plné barev,kity jsou plné listí a plodů podzimu....
Snažila jsem se ho udělat trochu netradičně-proto název Podzimní rozjímání,dala jsem mezi ohnivé barvy i fialovou...papíry jsem trochu upravila ze svého loňského freebie Late summer...
tady zatím ukázka:


Nevím,kdy bude hotový...jak chodím do práce,je opravdu málo času...ještě musím udělat nějaké rámečky...kit bude spíš minikit,snad si z toho něco vyberete.-)
M.

I started to finish my autumn freebie,I have choosen traditional colors of autumn and little bit of violet color...papers are made of old papers from kit Late summer-I have made him last year...
Here is a preview,to download maybe next week...I don't have a lot of time,because now I go to work...look at the preview

2 komentářů:

Evajs řekl(a)...

Jéé,Moni,freebko bude nádherný, už se těším...i když pravda, na to ,že je teprve půlka září už mám dost přepodzimováno:-) Ale na tenhle se těším extra,to joo:-) jinak máš u mě na blogu další ocenění, tak až budeš mít čas, skoč si pro něj na www.evajscrap.blogspot.com :-) Hezkej podzimní den!Evajs

Věta (Tadeasek z BC) řekl(a)...

To freebko vypadá úžasně. Už se moc těším až bude hotové. Přeju hezký podzimní dny, jako je dneska.:-)))