neděle 28. června 2009

Award for my blog:-)


Wow,dostala jsem zprávu od Dagi,že mě hodila do nominace mezi své oblíbené blogy,moc děkuju,mám opravdu radost:-)
Toto ocenění jsem dostala ještě od EVAJS, a Kristin Aagard ,moc děkuju:-)

I have got a new message from Dagi,EVAJS, a Kristin Aagard ,they have put my blog to nomination between her favourite blogs,thank you very much,she made my day happy.-)))))

Here are the rules for this award:
1. Put the award on your blog.
2. Include a link to the person who gave you the award.
3. Nominate 7 or more blogs (always hard to do)
4. Leave a message on their blog letting them know they have an award on your blog

Zde jsou pravidla pro udělení tohoto ocenění:
1. Umísti ocenění na svůj blog
2. Nezapomeň zahrnout i link osoby, která Ti ocenění udělila
3. Nominuj 7 nebo více blogů ( vždy obtížné)
4. Zanechej zprávu na jejich blogu, abys jim dal vědět, že mají na Tvém blogu ocenění

The nomination
Má nominace

1.Andynka
2.Lenacek
3.Werinka
4.Jarka
5.Petu
6.Adelina
7.Lencula

3 komentářů:

Lenka Pokorná řekl(a)...

Ahoj Mončo,
strašně moc ti děkuji za krásné ocenění, vážím si ho moooc!!!
Jsem opravdu ráda, že se ti můj blog líbí...

Andynka řekl(a)...

Jů moc děkuji a vážím si ocenění !! Mám obr radost,že se ti můj blog líbí ! ;)

Evajs řekl(a)...

Gratuluju, moni, u mě na blogu máš taky jedno- www.evajscrap.blogspot.com - taky jsem včera poprvý zvládla svý vlastní pozadí a vybrala jsem si tvý overlays Azuro,takže tímto moc děkujiii:-) Eva