pondělí 22. června 2009

nové freebie-wordarty+photomaska 4

Když jsem dělala ločko pro Kristin z kitu Birdsong,hrozně mi chyběl jeden typ WA-potřebovala jsem něco podlouhlého pod fotku a vznikl z toho docela pěkný WA- vytvořila jsem ho sama ještě s pomocí WA od Petu(lovely girl)-to je ten WA s psacím písmem a průhledným GIRL....no a tak mě napadlo ho dát i vám,změnila jsem trochu text,aby to nebylo stejný a je to pro kluky a holky....ke stažení bude asi zítra,tady je náhled:-)
M.

When I worked on layout for Kristin Aagard from Birdsong kit,I missed one type of WA-I needed some long text...so,I made some one WA,here is a preview:-)

a k tomu photomaska s textem:-)

2 komentářů:

Courtney řekl(a)...

I love this mask 4, but i cannot figure out how to download the mask only the wa, any ideas. It is so beautiful i already know what picture i want to use it for, thank u so much for sharing it with me.

Anonymní řekl(a)...

I do not understand your launage